piątek, wrzesień 20, 2024

Nieruchomości na sprzedaż – Łódź

0
Nieruchomości na sprzedaż Łódź

Łódź to bez wątpienia jedno z największych i najważniejszych pod względem gospodarczym miast w Polsce. Na niemal trzystu kilometrach kwadratowych powierzchni zamieszkuje obecnie około sześćset osiemdziesiąt tysięcy osób. To z kolei sprawia, że rynek nieruchomości w tym właśnie mieście jest bardzo dynamiczny. Wiele rodzin mieszka tu od pokoleń. Ale są też i tacy, którzy tu przyjeżdżają, bo szukają na przykład pracy. To, co ich łączy to oczywiście potrzeba znalezienia stałego miejsca zamieszkania. A do wyboru są zawsze dwie opcje: albo coś wynająć, albo kupić.

Na czym polega reklamacja z tytułu rękojmi? 

0
rękojmia

Rękojmia jest to forma reklamacji wadliwego towaru, która zagwarantowana jest przepisami. Obowiązuje za każdy razem, w przeciwieństwie do formy reklamacji jaką jest gwarancja. Gwarancja jest to dobrowolne zobowiązaniem sprzedawcy lub producenta do naprawy wadliwego przedmiotu. Reklamację z tytułu rękojmi mamy możliwość składać bezpośrednio do sprzedawcy. Nie może nam jej odmówić, chyba, że odmowa ta wynika z przepisów. Jakie są zasady reklamacji z tytułu rękojmi? Kiedy możemy z niej skorzystać? Przekonajmy się! 

Przeczytaj też: https://www.ipo.pl/reklamacja-z-tytulu-rekojmi-na-czym-polega-i-jak-z-niej-skorzystac/ 

Zasady reklamacji z tytułu rękojmi

Rękojmia obejmuje wszystkie towary konsumpcyjne, a dodatkowo możemy z niej skorzystać w przypadku reklamacji usług. Sprzedawca odpowiada za wadliwy towar przez 2 lata od jego wydania. Właśnie tyle wynosi okres rękojmi. 12 miesięcy jest to okres, którym przyjmuje się, że usterka istniała w chwili sprzedaży. Po upływie tego czasu kupujący musi wykazać, że wada istniała w towarze w momencie kupna. W innym przypadku reklamacja nie będzie uznawana.

Reklamacja z tytułu rękojmi

Reklamowanie towaru z tytułu rękojmi odbywa się kiedy zauważymy wadę w kupionym produkcie i zgłaszamy ją do sprzedawcy.

Z tytułu rękojmi mamy prawo żądać:

  • naprawy,
  • wymiany,
  • obniżenia ceny,
  • odstąpienia od umowy

Sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie się do reklamacji. W tym czasie nie może żądać od klienta okazania paragonu w celu jej rozpatrzenia. W przypadku pierwszej fazy reklamacji sprzedający ma możliwość zaproponować nam inne rozwiązanie. Ma takie prawo o ile wywiąże się z niego w odpowiednim czasie i nie sprawi to nadmiernych kłopotów konsumentowi. 

Wymiana lub naprawa jest niemożliwa, w przypadku kiedy przedmiot nie jest już produkowany lub nie są produkowane do niego części zamienne. Konsumentowi zostaje wówczas obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy.

Co w przypadku drugiej lub kolejnej reklamacji? 

Kiedy pojawiła się nowa wada lub stara nie została usunięta. Klient może zażądać od sprzedawcy naprawy lub wymiany przedmiotu. Ten może jednak odmówić, jeżeli będzie to niemożliwe lub zbyt kosztowne.

W takiej sytuacji możesz zażądać naprawy lub wymiany. Dodatkowo możemy żądać obniżenia ceny lub zwrotu pieniędzy. I w takim przypadku przedsiębiorca musi się na to zgodzić. Dokładniej mówiąc musi on zgodzić się, jeśli rzecz była już wymieniana lub naprawiana lub nie wywiązał się ze swoich obowiązków.

Zobacz też: https://www.leaderservice.pl/prawo-jazdy-w-telefonie-2020/ 

Nasz własny internet w firmie

0
internet

Od dzisiaj będziemy korzystać z nowego routera, więc warto się do tego odpowiednio przygotować, by na pewno działał tak, jak by tego chcemy, by nas nie zawiódł i byśmy mogli być niego w pełni zadowoleni. W takim razie bierzemy do rąk pudełko i zaczynamy. Na początek je otwórzmy — tak, wiem, wielka filozofia. Potem wyciągamy dosyć ostrożnie nasze urządzenie. Nie może nam upaść, ponieważ może się wtedy zepsuć, a tego nie chcemy przecież.

Panele PV, ich moc, a także moc inwertera – zależności pomiędzy parametrami

0
Panele PV

Każda instalacja fotowoltaiczna generuje określoną moc. Panele PV poddane oddziaływaniu światła słonecznego, generują prąd elektryczny o ściśle określonej mocy. W związku z tym, że ma on przebieg stały, potrzebny jest falownik (inwerter), który wygeneruje prąd zmienny o przebiegu zbliżonym do sinusoidalnego. Moc tych układów nie może być taka sama!

Pojemnik plastikowy zamykany – rozwiązanie dla logistyki

0
Pojemnik plastikowy zamykany - rozwiązanie dla logistyki

Duże przedsiębiorstwa przemysłowe, które produkują masowe ilości różnego rodzaju produktów muszą w strategii produkcji uwzględniać wszystkie etapy logistyczne. Produkty finalne zawsze wymagają odpowiedniego zabezpieczenia podczas magazynowania, transportu oraz procesów załadunkowych. Do tego celu służą pojemniki plastikowe zamykane.

Dwa powody, dla których warto wybrać etui na zamówienie

0
Etui na zamówienie

Rosnącej różnorodności smartfonów towarzyszy stałe zwiększanie bazy dedykowanych im akcesoriów ochronnych, w tym przede wszystkim pokrowców osłaniających obudowę urządzenia lub jego całą powierzchnię, łącznie z dotykowym wyświetlaczem. Specyficznym rodzajem tych pierwszych są etui na zamówienie, czyli elastyczne nakładki z indywidualnie wybranym nadrukiem. Jakie są największe zalety tego typu akcesoriów?

Ochrona jest najważniejsza

Podstawowym zadaniem każdego pokrowca jest ograniczenie ryzyka szybkiego uszkodzenia telefonu. Etui na zamówienie również realizują tego typu funkcję. Najczęściej wyprodukowane z elastycznego, amortyzującego wstrząsy tworzywa TPU. Chronią przed zabrudzeniami, rysami i innymi drobnymi uszkodzeniami mechanicznymi. Poza tym dzięki antypoślizgowej powierzchni poprawiają jakość chwytu, przez co ryzyko przypadkowego upuszczenia telefonu na ziemię jest mniejsze. Ochrona telefonu jest najważniejsza i zamówienie etui z samodzielnie wybranym nadrukiem, pozwoli zwiększyć codzienne bezpieczeństwo użytkowania smartfona.

Niepowtarzalny wygląd

Kolejnym powodem, dla którego warto wybrać etui na zamówienie, jest możliwość znaczącej modyfikacji oryginalnego wyglądu smartfona, nadania mu niepowtarzalnego charakteru. Dzięki dostępnym technikom poligraficznym przygotowanie kolorowego, a przy tym szczegółowego nadruku na gładkiej powierzchni elastycznego pokrowca nie jest dziś żadnym problemem. Nadrukiem na zamówionym etui może być gotowa grafika lub samodzielnie wykonana fotografia w formacie cyfrowym. Rozmiar takiego zdjęcia jest automatycznie skalowany do wielkości pokrowca, dzięki czemu wygląda naturalnie i nie jest rozciągnięty. Wybrany obrazek, grafikę lub zdjęcie można dodatkowo uzupełnić krótkim, samodzielnie przygotowanym tekstem. Można podpisać się na pokrowcu lub umieścić na nim numer telefonu. To przydatna opcja, która może pomóc w odzyskaniu zagubionego urządzenia. Przygotowanie oryginalnego nadruku to jednak przede wszystkim okazja do głębokiej personalizacji urządzenia. Dzięki niepowtarzalnej grafice telefon stanie się niepodobny do innych urządzeń tej samej serii.

Jeśli zastanawiasz się, jaki rodzaj pokrowca do telefonu wybrać, etui na zamówienie może być doskonałą alternatywą dla wszelkich elastycznych nakładek, transparentnych osłonek czy kolorowych kejsów. To dobry wybór dla każdego, kto z jednej strony chce zabezpieczyć swój nowy telefon przed typowymi zagrożeniami, a drugiej nadać mu niepowtarzalny, przyciągający uwagę wygląd. Co warte podkreślenia, takie pokrowce są równie tanie, jak klasyczne nakładki.

Język niemiecki – nauka

0
Język niemiecki - nauka

Nauka języków obcych nie jest łatwą sprawą. Wymaga to dużego poświęcenia, mnóstwa czasu, energii i znalezienia właściwego trybu nauczania, który będzie dopasowany do naszych preferencji. Żeby nauka języka była przyjemnością, a nie przykrym obowiązkiem, musimy znaleźć odpowiedni dla siebie język oraz sposób, w jaki będziemy się go uczyć. Jeśli mamy to opanowane, jesteśmy na dobrej drodze do nauczenia się języka.

Woreczek bawełniany – kreatywny a zarazem ekologiczny gadżet reklamowy

0
Woreczek bawełniany

Zastanawiasz się jak zwiększyć rozpoznawalność Swojej markę na rynku? Nie masz pomysłu jak wyróżnić się spośród konkurencji? Woreczek bawełniany w formie gadżetu reklamowego może okazać się strzałem w dziesiątkę. Ciągły rozwój technologiczny sprawia że, firmy zapominają o tradycyjnych formach reklamy i przenoszą ogół swoich działań do strefy internetowej. Jest to oczywiście zrozumiałe posunięcie, ale tylko i wyłącznie dla firm posiadających wieloletnie doświadczeniem na rynku. Takie firmy są już rozpoznawalne, muszą jedynie walczyć o utrzymanie obecnej pozycji na rynku, chodź nie powinny one zapominać o napierającej konkurencji. W znacząco innej sytuacji znajdują się przedsiębiorstwa dopiero wchodzące na rynek, w tym wypadku działania marketingowe realizowane tylko i wyłącznie w internecie, mogą nie wystarczyć. Warto więc skupić swoje działa także na bardziej tradycyjnych formach marketingowych. Woreczek materiałowy idealnie sprawdzi się w tej roli.

Personalizowany materiałowy woreczek

Wybór gadżetu reklamowego nie jest prostą sprawą. Warto zwracać uwagę raczej na produkty które są, niezwykle trwałe i użyteczne. Doskonałym wyborem może okazać się woreczek materiałowy, który posiada wiele zalet. Pierwszą z nich jest jego trwałość, cecha ta sprawia że, możesz mieć pewność, że woreczek będzie służył jego użytkownikowi przez bardzo długi okres czasu.Wyskoki komfort użytkowania to kolejna zaleta woreczka, jest on również bardzo łatwy w przechowywaniu i łatwo utrzymać go w czystości.Kolejną i bardzo istotną zaletą woreczka materiałowego jest możliwość pełnej personalizacji. Możesz wybrać kolor, rozmiar czy gramaturę worka, dopasuj go idealnie do Twojej marki, pamiętaj że, każdy szczegół ma znaczenie. Po wyborze podstawowych parametrów woreczka możesz nadrukować na nim dowolną wybraną przez Ciebie grafikę. Tu właśnie rodzi się szansa na stworzenie ciekawego gadżetu reklamowego, który stanie się Twoją mobilną reklamą. Potraktuj powierzchnię worka jako baner reklamowy i przedstaw Swoją firmę z jak najlepszej strony. Możesz pójść w stronę minimalizmu i nadrukować na worku logotyp lub nazwę Twojej firmy, lub pójść całkowicie przeciwnym kierunku i wybrać barwną grafikę powiązaną z Twoją marką. Z pewnością wybór worka z nadrukiem przyniesie oczekiwany rezultat w postaci nowych klientów. Ostatnią kwestią jest wybór odpowiedniego producenta który wykona Twoje zlecenie. Warto wybrać firmę oferującą różne techniki nadruku a także, worki wykonane z bawełny najwyższej jakości. Skontaktuj się z działem obsługi klienta wybranej przez Ciebie firmy i poproś o przesłanie próbki worka, z pewnością pomoże Ci to w podjęciu słusznej decyzji.

materiałowy woreczek

Ciekawe opakowanie, prezentu

Zastanawiasz się czy warto podarować drobny upominek dla stałych klientów lub kontrahentów? Odpowiedź jest prosta, oczywiście że warto. Zabieg ten może wpłynąć bardzo pozytywnie na kontynuacje współpracy. Podczas przygotowywania prezentów tego typu warto pamiętać o tym aby zadbać o każdy szczegół. Prezent powinien być możliwie jak najbardziej spersonalizowany i dopasowany do odbiorcy. Sprawi to że, poczuje się on wyjątkowo wyróżniony i doceniony. Warto zadbać również o opakowanie prezentu, w tej roli świetnie sprawdzi się woreczek materiałowy. Niska cena, oraz możliwość nadruku wybranej grafiki sprawią że, będziesz mógł stworzyć idealne opakowanie dla wybranego przez Ciebie upominku.

Ile kosztuje etui na zamówienie?

0
Ile kosztuje etui na zamówienie?

Jednym z najprostszych sposobów na zabezpieczenie telefonu przed uszkodzeniami jest zakup dopasowanego do niego modelu pokrowca. Taki futerał może być również dobrą okazją do zmiany oryginalnego wyglądu urządzenia. Etui na zamówienie, ozdobione indywidualnie dobraną fotografią prywatną, pozwoli nadać smartfonowi niezwykle osobisty charakter. Ile kosztuje wykonanie takiego pokrowca?

Jaki materiał na pokrowiec?

Do wykonania etui na zamówienie najczęściej wykorzystuje się tworzywa sztuczne, takie same, jakich używa się do produkcji tradycyjnych, elastycznych nakładek na telefony. Zwykle jest to przypominające sylikon tworzywo TPU. Jest to materiał charakteryzujący się wysokim poziomem elastyczności i wytrzymałości mechanicznej, o właściwościach amortyzujących i antypoślizgowych, zapewniający pewny chwyt i redukujący siłę ewentualnych uderzeń telefonem o twarde powierzchnie. Ubrany w taki model pokrowca telefon jest zatem mniej podatny na uszkodzenia mechaniczne i wygodniejszy w codziennym użytkowaniu. Poza tym zamówienie etui ze zdjęciem, przy założeniu, że jest to pokrowiec wykonany z lekkiego tworzywa sztucznego, jest bardzo tanie. Pokrowce z TPU kosztują niewiele, znacznie mniej od pokrowców skórzanych czy hybrydowych, a nadrukowanie grafiki lub zdjęcia na takim materiale, przy dzisiejszych możliwościach technologii poligraficznych, jest na prawdę bardzo łatwe.

Grafika czy zdjęcie?

Rodzaj wykonanego nadruku nie ma wpływu na końcową cenę pokrowca. Niezależnie od tego, czy zdecydujesz się ozdobić zamówiony case kolorową grafiką, czy pamiątkowym zdjęciem z wakacji, cena za taką usługę nie ulegnie zmianie. Wybór sposobu zdobienia pokrowca zależy zatem wyłącznie od indywidualnych upodobań i aktualnych potrzeb kupującego. By stworzyć w stu procentach unikalny pokrowiec, najlepiej zdecydować się na wybór nadruku z prywatnego zdjęcia lub kilku fotografii. Oczywiście firmy wykonujące etui na zamówienie zwykle oferują również gotowe grafiki i zdjęcia z własnego katalogu. Wówczas trzeba się jednak liczyć z mniejszą oryginalnością pokrowca – ktoś już wcześniej mógł skorzystać z wybranego przez nas motywu graficznego.

Wykonanie oryginalnego etui na zamówienie to usługa coraz bardziej powszechna, a przy tym przystępna cenowo. Koszt zakupu indywidualnie zdobionego pokrowca zwykle zamyka się w cenie zaledwie kilkudziesięciu złotych, przy czym wiele firm organizuje różnego rodzaju akcje promocyjne, dzięki czemu taki case może być jeszcze tańszy. Aktualnie najtańsze na rynku pokrowce z nadrukiem można zamówić w cenie kilkunastu złotych za sztukę.

Artykuł powstał we współpracy z https://caseroom.pl

Drukarnia fleksograficzna dla firm – znajdź swoją ofertę

0
Drukarnia fleksograficzna

Prowadzisz firmę? Musisz więc zadbać o wszystkie najdrobniejsze detale. W XXI wieku jakość sama się nie obroni, ponieważ konkurencja jest naprawdę duża, a konsumenci mają ogromne wymagania. Coraz częściej liczy się opakowanie i prezentacja oferowanych produktów. Musisz zatem zadbać, by asortyment dostępny w Twoim sklepie przyciągał uwagę w odpowiedni sposób. Dzięki temu klient zwróci w ogóle uwagę na to, że dany asortyment jest dostępny.

Czego potrzebujesz, by osiągnąć taki cel? Odpowiedzią mogą być etykiety. Jak i gdzie je wyprodukować? Należy szukać takich miejsc jak drukarnia fleksograficzna. Co to za rodzaj działalności i jak rozpocząć współpracę? Przedstawiamy kilka istotnych informacji, dzięki którym podjęcie decyzji o realizacji zlecenia będzie proste i wygodne. Zapraszamy serdecznie do lektury.

Jakie etykiety są Ci potrzebne?

Wszystko zależy w dużej mierze od tego, jaki jest profil Twojej działalności. Drukarnia fleksograficzna oferuje możliwość produkcji etykiet dla sklepów i dystrybutorów lub producentów. Dzięki temu możesz oznaczyć nie tylko produkty, np. informacją o promocji, ale także wyprodukować etykiety znajdujące się na opakowaniu. Pamiętaj, że to ono właśnie odpowiada w pierwszej kolejności za to, jak Twój asortyment wygląda na sklepowych półkach i czy potencjalny klient w ogóle po niego sięgnie. Lepiej więc mieć pewność, że etykiety będą wysokiej jakości.

Jak wybrać odpowiednią ofertę?

Żeby otrzymać wysokiej klasy produkt, koniecznie trzeba zadbać o to, by wybrana przez Ciebie drukarnia fleksograficzna pracowała na materiałach wysokiej jakości. Pamiętaj, że najtańsza oferta nie zawsze jest najlepsza, a próba znalezienia dodatkowych oszczędności na materiałach marketingowych, może spowodować, że klienci nawet nie będą chcieli sięgnąć i spróbować tego, co masz do zaoferowania. Przy tak dużej konkurencji lepiej zainwestować nieco więcej i mieć pewność, że otrzymasz wysokogatunkową realizację, która będzie charakteryzować się dbałością o najdrobniejsze detale.

Jak negocjować cenę?

Jak zatem połączyć budżet z satysfakcjonującą jakością? To wcale nie musi być skomplikowane. Musisz jednak pamiętać, że każda drukarnia fleksograficzna to taka sama firma, jak Twoja. A kiedy Ty chcesz negocjować cenę z potencjalnymi klientami? Oczywiście w momencie, w którym masz pewność realizacji dużego zlecenia, np. w przypadku podpisania dużego kontraktu. Możesz zatem ustalić długofalową współpracę na zasadzie umowy lub przez jakiś czas budować historię zamówień, która później będzie dobrym atutem podczas ewentualnych ustaleń możliwości obniżki ceny usług.

ZOBACZ TEŻ