Każda prężnie działająca firma posiada specjalny dział, który zajmuje się pozyskiwaniem nowych i dba o swoich stałych klientów. Pracują w nim konsultanci, którzy odpowiadają za komunikację z klientami. Informują ich o dostępnych promocjach i rabatach, udzielają niezbędnych informacji o oferowanych towarach i usługach, a także zajmują się sprzedażą.
Obecnie wiele firm chętnie korzysta z programów i systemów ułatwiających komunikację z klientami i zbierającymi dane odnośnie poczynań swoich pracowników. Doskonałym rozwiązaniem docenianym przez dominujące firmy na rynku jest oferta call center. Opiera się ona na specjalistycznym oprogramowaniu o nazwie Systell Contact Center. Wykorzystywany jest do usprawnienia komunikacji pomiędzy sprzedawcami, a klientami, a także pozwala prowadzić pomocne statystyki sprzedażowe oraz archiwizować różnego rodzaju dane.
Oferta call center – dla kogo jest przeznaczona?
Oferta call center to świetna możliwość zwiększenia efektywności pracy pracowników w każdej firmie z dowolnej branży. Sprawdza się w branżach medycznych, finansowych, turystycznych, salonach samochodowych, a także w firmach sprzedażowych.
W branży medycznej za pomocą systemu Systell Contact Center klienci są obsługiwani na bardzo wysokim poziomie. Mają możliwość szybkiej rezerwacji lub anulowania rezerwacji, otrzymują smsowe przypomnienia o wizytach. Liczyć mogą na przesyłanie interesujących im informacji o wynikach badań. W łatwy sposób mogą zamówić transport medyczny, czy umówić się na badania profilaktyczne. Dodatkowo zyskują na tym pracownicy firmy, ponieważ system umożliwia im sprawną telefoniczną sprzedaż pakietów medycznych, a także gwarantuje automatyzację ruchu telefonicznego.
W branży finansowej system umożliwia szybką komunikację i przedstawienie oferty dla potencjalnych klientów. Zautomatyzowany ruch telefoniczny pozwala wszystkim pracownikom na sprawne prowadzenie rozmów. Monitoruje on czas rozmów z klientami i zapamiętuje wszystkie połączenia – odebrane i nieodebrane. Znacząca ułatwia pracę i przynosi same korzyści.
Oferta call center jest również doskonała dla branży turystycznej. To właśnie w niej klient musi być traktowany na najwyższym poziomie. Dzięki systemowi każdy klient zostanie odpowiednio zidentyfikowany i przekierowany do indywidualnego opiekuna. Ponad to system umożliwia stworzenie grupy klientów VIP, którzy dodzwonią się do Twojej firmy zawsze w pierwszej kolejności.
Firmy zajmujące się sprzedażą bezpośrednia również powinny korzystać z oferty call center. Pozwala ona lepiej zmotywować pracowników do wykonywania swoich obowiązków, a także gwarantuje tym samym większe wyniki sprzedaży. Oferta umożliwia również prowadzenie analiz historii połączeń i efektywne zarządzanie kampaniami. Dodatkowo automatyzacja ruchu telefonicznego pozwoli precyzyjnie zarządzać danymi i równomiernie rozkładać połączenia telefoniczne.
System komunikacji Systell Contact Center świetnie odnajduje się w salonach samochodowych. Dzięki niej zawsze będziesz wiedział ile połączeń wykonali Twoi konsultanci i które z nich przyniosły oczekiwane efekty. Zawsze będziesz miał wgląd w statystyki sprzedażowe i z łatwością obsłużysz wszystkie zgłoszenia klientów.
Call center oferta w postaci systemy Systell Contact Center to doskonałe rozwiązanie dla każdej firmy! Pozwoli bardziej zmotywować Twoich pracowników do pracy, a tym samym sprawi, że Twoja firma osiągnie większe zyski. Więcej informacji odnośnie oferty można dowiedzieć się na systell.